05 грудня 2014
Менше ніж за 2 роки свого існування, торгова марка «Яготинське для дітей» завоювала першість у сегменті «спеціалізоване молочне харчування для дітей від 0 до 3 років» з часткою ринку 26,1%*, обігнавши всіх інших конкурентів. Сумарне виробництво продукції під ТМ «Яготинське для дітей» за період січень-вересень 2014 зросла більш, ніж на 80% порівняно з аналогічним періодом 2013 року.
«Основними причинами такого стрімкого зростання, — коментує Марія Репецька, бренд-менеджер ТМ «Яготинське для дітей», — є розвиток національної дистрибуції, зростаюча лояльність до бренду і новинки асортиментної лінійки. Так, станом на сьогодні, наша продукція представлена у всіх регіонах України. Лояльність до бренду ми підтримуємо всілякими маркетинговими заходами, спрямованими на впізнаваність торгової марки й інформування покупців про переваги нашої продукції. Що стосується новинок, які поповнили асортимент ТМ „Яготинське для дітей“ в червні 2014 (йогурт „Персик“, сирна паста „Банан“ та унікальний кисломолочний продукт „Заквасочка“), то їх частка за підсумками продажів за 3 місяці склала близько 7% від загальних показників».
Запускаючи новий бренд дитячого харчування в кінці 2012 року, команда «Яготинське для дітей» ставила перед собою досить амбітні цілі, але такий успіх не могли припустити навіть найоптимістичніші прогнози. Продукт, створений з любов’ю і особливою увагою до потреб цільової аудиторії «сам себе продає», а орієнтири просування нового бренду і причини для довіри споживачів, визначені з самого початку, залишаються недосяжними для більшості конкурентів:
«Попит на дитячі молочні продукти незмінно зростає і в цьому кризовому році, — розповідає Лілія Камінська, Директор з продажів ТМ „Яготинське для дітей“. — Зростає культура споживання дитячої молочної продукції, виготовленої промисловим способом. У 2013 році ринок активно наповнювався продукцією нових гравців-виробників, тому приріст у 2013/2012 рр. склав близько 70%. У поточному 2014 році розвиток, скоріше, можна назвати боротьбою за полицю, за покупця, і найголовніше — за споживача. У нашому випадку споживачі — діти, а їх довіру дуже складно завоювати, тому тільки найвища якість може гарантувати і зростання, і розвиток продажів».
Очікується, що ринок дитячого молочного харчування в цілому в 2014 році може зрости до 40–50% в порівнянні з 2013 роком.
* За даними компанії «Інфагро».
** За даними компанії «Masmi».