02 грудня 2013
Найпрестижніша українська та світова премія в галузі маркетингу EFFIE Awards оголосила цьогорічних переможців. Двома бронзовими нагородами в категоріях «Запуск продукту/сервісу» та «Кампанія з короткостроковим ефектом» було нагороджено рекламну кампанію ТМ «Яготинське для дітей», а в категорії «Продукти харчування» вона стала фіналістом.
EFFIE Awards — найбільш значуща маркетингова премія в Україні та одна з найповажніших у світі, результати якої не продаються. Премія EFFIE — це єдина нагорода, яка визнає всі дисципліни — креативність, маркетинг і облік, дослідження і ЗМІ. Всі ці чинники допомагають створювати ефективну рекламну кампанію і дають змогу об’єктивно її оцінити. Саме тому отримати нагороду EFFIE надзвичайно престижно.
«Нашим завданням було виведення на ринок в національному масштабі успішного бренду дитячого молочного харчування, який би увійшов до числа
Премія EFFIE Awards нагороджує найуспішніші рекламні кампанії, що проводяться на українському ринку, вона підтримує і сприяє підвищенню ролі реклами, ефективному і результативному використанню маркетингових ресурсів. Це єдина нагорода, яка розглядає не лише креативність, але й такі ринкові чинники, як об’єм продажів, що збільшився або поліпшення знань і уявлень про бренд.
Премія EFFIE Awards — це єдиний конкурс, який оцінюється представниками основних клієнтів і професійних агентств. Це золотий стандарт ефективності реклами, вищий рівень визнання рекламної кампанії та її творців. Ознайомитись з повним списком переможців EFFIE 2013 можна на сайті: http://effie.org.ua/winner.