22 березня 2017
Дитячий бренд «Яготинське для дітей» розпочав новий проект — консультації споживачів у торгових мережах безпосередньо біля полиць з продукцією дитячого молочного харчування. Головною метою заходу є інформування покупців щодо новинки в асортименті торгової марки «Яготинське для дітей» — готових молочних каш.
«Біля полиці з продукцією „Яготинське для дітей“ працюють наші промоутери, які надають споживачам повну інформацію щодо готових молочних каш, які нещодавно зʼявились в портфелі нашого бренду. Окрім того, наші споживачі мають змогу поставити промоутеру будь-які питання щодо продукції, яка випускається під ТМ „Яготинське для дітей“. Ми сподіваємося, що завдяки нашим консультаціям покупці стануть більш обізнаними у виборі продукції дитячого молочного харчування», — відзначила директор з маркетингу ГК «Молочний альянс» Наталія Шадріна.
Географія проекту досить широка –торгові точки в 21 місті, а саме в Києві, Дніпрі, Запоріжжі, Львові, Одесі, Харкові, Черкасах, Чернігові, Вінниці, Хмельницькому, Миколаєві, Ужгороді, Кривому Розі, Житомирі, Херсоні, Чернівцях, Івано-Франківську, Рівному, Кропивницькому, Полтаві та Сумах. Консультації проводяться щотижня по четвергам, пʼятницям, суботам та неділям і триватимуть до травня.
Нагадаємо, наприкінці 2016 року бренд «Яготинське для дітей» розпочав виробництво готових молочних каш трьох видів: молочно-рисову, молочно-пшеничну та молочно-гречану. Ці каші мають багато інших переваг. Вони зручні у використанні, вже готові до вживання, мають зручну упаковку. Окрім того, готовий продукт має ідеальний обсяг для одноразового повноцінного прийому їжі — 200 грамів. А завдяки упаковці Тетра-пак, готові молочні каші зручно зберігати, а також брати із собою на прогулянку або у подорож.