«Яготинське для дітей» стала партнером виставки FreeFromFood Ukraine 2017

22 травня 2017

Торгова марка «Яготинське для дітей» вперше виступила партнером всеукраїнської виставки FreeFromFood Ukraine 2017, яка пройшла у Києві 20-21 травня. FreeFromFood — це унікальна подія, що започатковую в Україні традицію форумів для виробників спеціалізованої харчової продукції, призначеної для чутливих та вразливих груп споживачів. У виставці взяли участь більше 60 українських компаній, а відвідали захід більше 4 тисяч учасників.

«Філософія бренду „Яготинське для дітей“ — це не лише якісне дитяче молочне харчування, але й насамперед всебічний розвиток дитини, виявлення та підтримка її талантів. Саме тому ми представили на виставці не тільки наш продукт, але й провели цікаві майстер-класи для маленьких відвідувачів виставки» — відзначила маркетинг-директор ГК «Молочний альянс» Наталя Шадріна.

Для відвідувачів виставки ТМ «Яготинське для дітей» впродовж двох днів проводила дегустацію двох видів готових молочних каш — молочно-гречаної та молочно-рисової. А от дітлахи мали змогу взяти участь у творчих майстер-класах: декорі деревʼяних фігурок, квіллінгу, декорі пляшечок та виготовленні закладок для книжочок.

Нагадаємо, у листопаді 2016 року ТМ «Яготинське для дітей» випустила на ринок унікальний продукт — готові молочні каші — молочно-рисову, молочно-гречану та молочно-пшеничну. Молочні каші зручні у використанні, як для мами, так і для дитини, а також готові до вживання — їх не потрібно варити. Окрім того, готові каші ТМ «Яготинське для дітей» мають перевагу над сухими розчинними кашами. Адже, батькам не потрібна кипʼячена вода, додатковий посуд та придатковий час. Саме тому, каші від ТМ «Яготинське для дітей» дають батькам більше свободи, часу для себе та спілкуванню з дитиною, не затримуючи їх біля плити.